pondělí 27. března 2017

Březen s nakladatelstvím Epocha - Soutěž!

U Elišky v Knižním světě jste si mohli všimnout, že na měsíc březen bylo vybráno nakladatelství Epocha. Čteme tedy knihy hlavně z jeho produkce. Já osobně jsem začala číst sérii Vlčí věk od Jaroslava Mosteckého a zatím jsem velice spokojená. 

A jelikož jsem v tomto projektu poslem soutěží, jednu tu pro vás mám. A protože je už skoro konec měsíce, prodloužím její trvání. 

O co soutěžíme?
Soutěžící mohou vyhrát novinku z produkce nakladatelství Epocha - Útěk z Arestonu od Josefa Pecinovského.

Podmínky soutěže
1) Mohou se zúčastnit jen osoby s doručovací adresou na území ČR.
2) Soutěž trvá do 8.dubna 2017.
3) Výherci zasílám e-mail, na který musí odpovědět do 48 hodin. Pokud tak neučiní, vybírám jiného.

Soutěžící nechť vyplní tento formulář.

Hodně štěstí!
Vaše Ailin :)

6 komentářů:

  1. Výborná súťaž, pri obálkach som sa poriadne zapotila, najmä pri dvoch, tak snáď to bude dobre :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při kterých ses zapotila? :) Co jsem tak zběžně koukala, tak máš všechno dobře :)

      Vymazat
    2. Paradoxne mi najväčší problém robila prvá ukážka :D A potom tuším posledná :D

      Vymazat
    3. No, ale jsi šikulka, na všechno jsi přišla :)

      Vymazat
  2. S tímhle nakladatelstvím zatím nemám moc zkušeností, o to víc jsem ráda - třeba se do něj teď víc ponořím.
    Díky za vydařenou soutěž - opět - určitě zkusím štěstí :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že já jsem od Epochy zatím taky moc knih nečetla :).

      Vymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)