pátek 10. června 2016

Rozbalovačka 37

Dneska Vám ukáži dva balíčky, které mi přišly. Jeden je recenzní výtisk od nakladatelství Grada a druhý ukrývá knihu od české autorky.

Nejdříve balíček od nakladatelství Grada.



V balíčku se ukrývaly tyto překrásné omalovánky. Už se moc těším, až o nich budu psát recenzi.

A teď druhý balíček:
Jedná se o knihu Elišky Richterové, jejíž blog asi většina z Vás navštěvuje. Mám velkou radost, že si splnila svůj sen a vydala svoji knihu. A má i můj obdiv, protože to určitě nebylo snadné :).

2 komentáře:

  1. Dračí princeznu jsem si taky koupila, už se moc těším, až se do ní začtu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dračí princezna je úžasná!! :)
    Ať se pěkně čte a "vymalovává" :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)