sobota 14. května 2016

Křečci - Charming a Sněhurka venku

Poslední článek o našich křečcích tu byl již hodně dávno. Mezitím naše chlupaté kuličky trošku zestárly a změnila se jim povaha. Dříve byl Charming úplný zlatíčko, nikdy nekousal, nijak moc neutíkal (myšleno z otevřeného boxu) a nedělal hluk. Naopak Sněhurka byla trošku kousavá, ,,zdrhala" kdy se dalo a pořád něco vyváděla (nejčastěji hryzala box). Teď na ,,starý kolena" mi připadá, že si své vlastnosti prohodili. Sněhurka je strašně miloučká a hodňoučká a Charming je pěkný lumpík, který občas člověka maličko ,,nakousne". 

Když jsem jim minule čistila boxy, byl krásný slunečný a teplý den. Rozhodla jsem se je proto vzít ven na trávu. Mile mě překvapilo, jak byli oba hodní (dříve byli jako když do nich blesk uhodí - hned začali utíkat pryč, každý nejlépe na jinou stranu). Akorát Sněhurka pak měla chuť trošku objevovat, takže se snažila prodrat skrz porost sedmikrásek k sousedům. Ale jak lezla těmi bílými kvítky, připadala mi jak Alenka v říši divů. V tu chvíli jsem si přála, abych se uměla zmenšit a mohla tak taky zažít ten pocit. Muselo by být nádherné, procházek sedmikráskovým lesem nebo polem :).

Ale teď už bych Vám ráda ukázala pár fotek. Vyfotit nějak pěkně věčně kroutící se křečky je problém, ale přesto doufám, že se to párkrát podařilo.

Nejdříve fotky Sněhurky:

A Charming:

A oba spolu:

Oba byli venku nadšení, hned se pustili do chroupání jetele. Po chvilce je to ale přestalo bavit a začali se zajímat o svět kolem sebe. Bylo hezké vidět, jakou mají radost :).

8 komentářů:

  1. Jé, ti jsou roztomilí :D Moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasni jsou a hezke fotky. Jen me prekvapilo, ze se nebojis je jen tak pustit, bych se bala, ze utecou.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou tak rychlí :). A i kdyby se snažili utéct sebevíc, jsem rychlejší :D.

      Vymazat
  3. Tak tohle by u nás bohužel nešlo, když je tu kole tolik kočičáků. Ale jsou moc roztomilí, jen bys jim už mohla říct, že je jaro, tak ať se převlíknou ze zimního kožichu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, to jsou ťutíci :D A mají nádherný oči! ♥

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)