úterý 29. března 2016

Knižní výzva na rok 2016

Já vím, jsem strašný blesk :D. Chtěla jsem článek vydat už v lednu, ale nějak jsem na to zapomněla. Takže mám tři měsíce zpoždění - nevadí! Pokusím se to co nejdříve dohnat :).

Letos jsem se i já rozhodla zapojit do Knižní výzvy, kterou pořádá Ells. Všichni to jistě znáte, takže projekt nebudu nijak dlouho představovat.


Cílem je určit si počet knih, který bych chtěla letos přečíst. Jelikož čtu průměrně 4 knihy za měsíc (což je nějakých 48 knih ročně), rozhodla jsem si dát výzvu na 70 knih. Zaprvé má to číslo krásnou ikonku (:D) a za druhé je to výzva, takže se člověk musí překonávat, ne? :).

A zrovna si můžeme vypsat prvních 10 knih:

7 komentářů:

  1. Je super, že si sa tiež rozhodla do výzvy zapojiť :-) Prajem veľa prečítaných kníh :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem se zapojila. Dala jsem si 80 knih a zatím jsem v předstihu, takže jupííí!! :D
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak držím palce, abys to zvládla! Já si dala jen šedesát :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se radši do knižních výzev nezapojuju :D. Já sice čtu taky dost, ale když se zapojím do nějaké výzvy a dám si teda nějaký cíl, tak už mám pocit že je to moje povinnost tolik číst a to už se mi pak do toho nechce a nebaví mě to :D.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)