pátek 26. února 2016

Silikonová forma na dekoraci - růže

Dnes tu pro Vás mám neobvyklou recenzi :).
Přišel mi další balíček od portálu Poštovné zdarma. Tentokrát se jedná o silikonovou formu na dekoraci dortů s motivem růže. Na formě se nacházejí celkem tři růžičky v různých velikostech. Největší z nich měří 4 cm, nejmenší 0,9 cm. Celá forma má rozměry 7,5 x 7 x 1,8 cm. 
Forma je ze silnějšího a pevnějšího silikonu, což mě potěšilo. Nemám ráda formy, které nedrží tvar.  Moc se těším, až ji vyzkouším. A pokud by mi na zdobení dortů nevyhovovala, zkusím ji použít na křišťálovou pryskyřici. Mohly by z toho být nádherné růžičkové přívěsky.

Hodnocení: 4/5

Děkuji portálu http://postovnezdarma.cz/ za zaslání formy.
Formu si můžete koupit -zde-.

2 komentáře:

  1. Tak to je parádní :) Ale já bych to doma zašantročila a nejspíš ani nepoužívala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá super a hoci ja by som ju nevyužila, verím, že ty ju využiješ :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)