čtvrtek 22. října 2015

Třetí díl o napínavém životě Rosamundy Zaknihovaného

Název: Tetování krví - Pobočník
Autor: D.M.Cornish
Počet stran: 592
Nakladatelství: Fragment
Anotace

Polokontinent – krutá země plná nástrah, zrady a zla, ale i místo pro statečné a odvážné, kteří ještě neztratili naději. Na čí stranu se Rosamunda postaví?

Rosamunda vyměňuje riskantní život lampáře chránícího město Brandenbras před krvelačnými příšerami za ještě nebezpečnější službu. Stává se pobočníkem urozené bojovnice Evropy. Strach a pochyby o svých schopnostech musí nechat stranou. Čeká ho každodenní nelehká služba pro neohroženou fulgarku, která se pohybuje v těch nejvyšších kruzích a která má za úkol likvidovat příšery útočící na obyvatele měst a vesnic. O Rosamundovi se však začnou šuškat podivné věci a tyto pomluvy ji vystavují daleko většímu nebezpečí. Rosamundu a Evropu čeká rozhodující bitva proti společným nepřátelům a zákeřným intrikánům, kteří je chtějí oba zničit. Podaří se jim zvítězit?

3. díl strhující fantasy trilogie plné akce, napětí a nečekaných zápletek, která uchvátila čtenáře po celém světě. Do detailů propracovaný fantasy svět vás ohromí, uhrane, okouzlí…

Recenze

Třetí díl série o sirotkovi Rosamundovi Zaknihovaném se mi opravdu líbil. Je vidět, že autor se od první knihy vypracoval a dokáže psát opravdu poutavě. První díl jsem stěží dočetla, druhý díl byl u lepší a třetí díl byl asi ze všech nejlepší.

Rosamundu jsem si v tomhle díle oblíbila. Líbí se mi, že je nesobecký a soucítí se vším živým. Bavilo mě ,,pozorovat", jak se zachová v nových situacích. A byla jsem opravdu zvědavá, jak to s ním dopadne. Co se týče Evropy, ta mi byla vždycky docela sympatická.
Ze začátku jsem měla problém se do knihy začíst, ale po prvních 100 stranách se už kniha četla sama. Ale musím uznat, že občas se vyskytly dost dlouhé popisy místa, které mě moc nebavily. Vykompenzovaly to ale napjaté a nečekané situace, kterých bylo v knize velké množství. Příběh byl originální a čtenář nikdy neví, kam ho další písmenka zavanou. Občas jsem si v duchu říkala:,, Co se tomu Rosamudnovi zase stane?", protože ať už chce nebo ne, nějak se na Rosamundu lepí samé zvláštní situace.

Kniha v zadní části obsahuje tzv. Explikarium, neboli glosář pojmů s vysvětlením. Najdete tu vysvětlené všechny neznámé slova, což určitě čtenáři ocení, protože autor nás seznamuje s opravdu velkým množstvím nových pojmů.
Obálka knihy je krásná, hezky laděná do modra a celkově působí velmi tajemně. Jediné, co mě na knihách ze série Tetování krví mrzí je fakt, že jsou v brožované vazbě (tedy alespoň tohle vydání). Podle mě by si takováhle silnější kniha zasloužila spíše váznou vazbu.

Knihu mohu doporučit všem, kdo četli 1. nebo 2. díl ze série. Ale celou trilogii doporučuji všem, kteří hledají nový a originální svět.

Hodnocení: 4/5

Mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.

Knihu si můžete koupit -zde-.






1 komentář:

  1. Četla jsem první i druhý díl, ale už strašně strááášně dávno. Přesně jak píšeš ty, jednička byla nejslabší. Dvojka byla už lepší, ale potom poslední díl dlouho nevycházel a já se nějak přestala o sérii zajímat. Po těch kladných recenzích mám vážně chuť si třetí díl přečíst, ale vážně si z předchozích knih už vůbec nic nepamatuju. Nejspíš bude chvíli trvat, než se dostanu k re - readingu. :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)