pondělí 28. září 2015

Rozbalovačka 18

Minulý týden mi přišly dva nádherné balíčky, které obsahovaly skvělé knihy. A teď se pojďme mrknout, jaké to byly.

První balíček mi poslalo nakladatelství Grada. Strašně se mi líbí jejich obálky:





Přišla mi kniha Masožravé rostliny, která se mě a příteli bude velmi hodit. Doma máme masožravou tučnici a nedávno nám přišlo několik semínek od mucholapky a dvou rosnatek :).

Druhý balíček je od nakladatelství Fragment. Obálka byla trošku poničená, ale knihy naštěstí nepřišly k úhoně :).




Tadáá. Nádherné tři knihy, na které se moc těším. Až dočtu Nové jaro, tak se do nich hned pustím :). Akorát nevím, kterou mám číst jako první.

Jak se Vám knihy líbí? Četli jste je? :).

2 komentáře:

  1. Samé krásne knihy, mäsožravé rastliny ma síce až tak nezaujímajú, žiadnu doma nemám, ale tie zvyšné vyzerajú super :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nic z toho neznám, ale o všem věřím, že se ti bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)