neděle 6. září 2015

Mišmaš tag

Zkoušky už mám úspěšně za sebou a teď se mohu vrhnout na své bloggerské povinnosti. Všimla jsem si, že mě Vlasta nominovala do Mišmaš tagu, který vymyslela společně s Iris. Takže se jdu do něj hned pustit, abych měla první povinnost splněnou :).


Úkolem Mišmaš tagu je (pokud jsem to správně pochopila) napsat sedm faktů o mě, odpovědět na 7 otázek, ukázat 7 věcí co mě charakterizuje, vymyslet 7 otázek a nominovat 7 lidí. Tak snad to zvládnu :).

Sedm faktů o mě 

1) Strašně ráda prohlížím/čistím uši. Všem a všemu.

2) Věřím v Lásku.

3) Ráda bych cestovala - chtěla bych se hlavně podívat do Francie, Anglie, Japonska, Thajska a na Nový Zéland.

4) Věřím/vidím jemnohmotné.

5) Miluji přírodu a nesnáším lidi, kteří ji vědomě ničí.

6) Přála bych si jednou uspořádat knižní sraz. Ještě jsem to neudělala, protože se bojím, že by nikdo nepřišel.

7) Zbožňuju pozorování šneků.


Sedm otázek od Vlasty: 


1. Kdybys mohla mít vlasy (barvu, střih, délku) úplně podle sebe, nemusela se ohlížet na své proporce, tvar obličeje, geny, pleť a všechny ty záležitosti, jak bys vypadala?  
 Stejně jako teď. Já jsem se svým účesem spokojená :).

2. Jak na tebe sedí charakteristika tvého znamení zvěrokruhu? (oblíbené barvy, opačné znamení, živel, vlastnosti...)
Jsem střelec. Když budu brát tuhle charakteristiku, tak to docela sedí. Nesnáším nespravedlnost, když mě někdo omezuje, když něco musím. Nemám ráda, když delší dobu nemohu dělat ani chvilku to, co mě baví. Strašně ráda něco tvořím. Nerada lžu. 

3. Kdybys trpěla poruchou spánku a nemohla spát (tak jako hrdinka knihy Spánek od Haruki Murakamiho), co bys během nocí dělala?
Chodila po venku nebo byla doma a tvořila při zapálených svíčkách. Moc ráda maluji uhlem při světle svíček. Rozmýšlela o životě. Četla. 

4. Kolik myslíš, že je rozumné (nebo normální) mít za život vztahů?
Rozhodně hodně. Já mám vztah s přítelem, vztah k rodině, k přírodě, zvířatům, ke čtení, atd. Ale to zřejmě není ta odpověď, co jsi chtěla slyšet, viď Vlasti? :P

5. Jak moc se tvé písmo změnilo od dob, kdy jsi obtahovala v písance?
Škrábu od té doby, co jsem se naučila psát. Takže asi moc ne :D. Ale naučila jsem se psát malá tiskací písmena. 

6. Máš z něčeho fobii? A proč myslíš, že ji máš?
Mám strach z pavouků a hadů. Bojím se, že mi ublíží. A u pavouků se ještě bojím toho, že mi budou běhat po obličeji. A taky se bojím občas lidí. Třeba když jsem sama v lese a někoho potkám. Neustále proto chodím s otevřenou kudličkou. 

7. Jaký je smysl existence? (já si prostě nemůžu pomoct, potřebuji znát náhled jiných lidí)
Smyslem existence je najít ten smysl. A jak se říká, není důležitý cíl, ale cesta :).


Sedm otázek ode mě:
1) Věříš v/na něco?
2) Co tě v poslední době mile překvapilo?
3) Jaká činnost naplňuje Tvoji duši?
4) Je něco, co bys chtěl/a ve svém životě změnit?
5) Umíš hrát šachy?
6) Tvá nejoblíbenější rostlina?
7) Máš raději fixy nebo pastelky?

Sedm nominací: 
Tuhle část asi bohužel nesplním, nerada někoho nominuji. Proto může Mišmaš tag kdokoliv, kdo chce :).

(zdroj všech obrázků: google.cz)

2 komentáře:

  1. Jsem strašně ráda, že ses zapojila! :) S tím prohlížením uší by sis rozuměla s mou mamkou :D Tu otázku o vztazích jsem opravdu myslela trochu jinak, ale tvá odpověď se mi líbí! :)
    Kdybych mohla odpovědět na tvé otázky - věřím, i když přesně nedokážu říct v co, v poslední době mě mile překvapily taneční :D. mou duši naplňuje čtení, hudba a tvorba, změnit bych chtěla poměrně dost věcí, i když některé možná jen proto, že se to ode mě čeká, zvládám šachy v počítači na úrovni 1 (úroveň 2 už je moc těžká :D), nejradši mám všechny ty obyčejné sedmikrásky a pampelišky a radši mám fixy, jsou takové barevnější, i když zase pastelky mají jiné kouzlo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obsahovo je tag celkom známy, teda ten pricíp - fakty, odpovede na otázky a vymyslenie otázok :-) Tiež verím na lásku a z pavúkov mám taktiež celkom dosť veľký strach, takže vitaj v klube :D :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)