pátek 28. srpna 2015

Dnešní velmi úspěšný den

Na dnešek jsme byli domluveny s Vlastičkou, že se sejdeme v Praze. Strašně jsem se těšila, jednak na Vlastu a jednak na knihy (měla jsem jich pár zamluvených v Levných knihách). Nejdříve jsme byli v Neoluxoru koupit učebnice angličtiny pro mamku Vlasty. Samozřejmě jsme tam také trochu pokoukaly. Jelikož jsme ale jednu učebnici nesehnaly, navštívily jsme ještě nedaleký obchod Oxford (jmenovalo se to tak?). Tam jsme naštěstí našly zbývající učebnici a já k tomu navíc objevila celou sérii Harryho Pottera v angličtině za skvělé ceny (levnější jsem nikde neviděla). Takže jsem této nabídky využila a hned si koupila 1. a 3. díl, protože 2. už mám doma :). Navíc mi dali slevu na Isic, takže mě každý díl vyšel na pouhých 170 Kč :).


Potom už jsme s Vlastičkou zamířily do Levných knih. Tam jsem vybrala knihu pro Pavlikovu ségru a mamku. A nakonec jsem si vyzvedla knihy, které jsem měla zarezervované. 

Úžasné! Nádherných 7 knih za necelých 500 Kč! :) Moc se na ně těším.

Málem bych zapomněla na Rubyinu lžičku, kterou jsem si koupila (v LK).

Potom jsme se šly s Vlastou posadit do kavárny, kde jsme si povídaly. Objednaly jsme si nějaký mléčný koktejl s malinami, ale mně moc nechutnal. Asi ve čtyři hodiny jsme se rozhodly, že je na čase jet domů. 

Byť jsem s Vlastou strávila pouze asi hodinu a půl, skvěle jsem si to užila. Akorát nemuselo být takové horko. Když jsem nesla knihy na vlak, dalo mi to pořádně zabrat :D.

Vlasti, mnohokrát děkuji, že jsem Tě mohla zase vidět, i když jen tak krátce. A děkuji za nádherné odpoledne! :)

Všechny dnešní úlovky:

Na blogu se teď minimálně na týden má aktivita sníží, protože mě čekají ještě tři zkoušky, tak se musím učit. Držte mi palce, ať alespoň jednu ještě úspěšně zvládnu! :) 

Na září pro Vás mám připravené skvělé překvápko - těšte se! Zveřejním ho ale asi až kolem 10.září. (Vlasti, né že prozradíš, o co se jedná! :P)

Zatím se mějte krásně a užívejte si čtení.

Vaše Ailin 

7 komentářů:

  1. Taky jsem si to moc užila a děkuji za pěkně strávené odpoledne! :)
    Ty knížky takhle pohromadě vypadají lépe než v igelitce. Jsem ráda, žes je v pořádku donesla domů. :D
    Palce držet budu a neboj se, překvápko neprozradím ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné přírůstky, zase budeš mít co číst :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Wau to je super, HP ti závidím, aj ja by som ich brala v angličtine :D A o tej druhej sérii som veľa počula, vraj je naozaj dobrá, tak sa potom teším na recenzie, dúfam, že budú! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky, hlavně ten HP v angličtině :) Do LK se taky brzy chystám, doufám, že taky odejdu se Soneou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nechápu kam ty knížky dáváš, já už knížky moc kupovat nemůžu, protože to už opravdu nemám kam nacpat - mám je v policích, ve skříních, pod postelí, ve sklepě... Jsou všude a rodiče už řekli dost :D. Ale až budu bydlet ve vlastním, chci si udělat velkou knihovnu a pak to zase rozjedu ve velkém :D. Jinak já jsem si koupila včera v akci za 99 Kč Na Větrné hůrce, ale teda nejsem s tou knížkou spokojená :/. Jako příběh dobré, já už to i kdysi četla, akorát ne celé, líbí se mi to, ale prostě tolik chyb co v té knížce je, to jsem ještě nezažila :/. Ale fakt velké hrubky, že mezi slovy chybí mezera, je tam překlep, nebo chybí písmeno... Prostě fakt síla, některé věci jsou tam jinak než v originále... No však o té knížce pak budu psát na blog tak se pak alespoň dovíš, kterému nakladatelství se vyhnout obloukem, kdyby jsi si náhodou chtěla tuto knížku taky pořídit. Jako ta gramatika je fakt ostuda jak vrata.

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že jste si to obě moc užily, to je fajn, že vám stačila jen krátká chvilka a došly jste obě velké spokojenosti! Aby ne, obě máte jednu velkou věc společnou! Pardon, vlastně dvě - blog a knihy. Spojila jsi příjemné s příjemným - nakupování knih v dobré společnosti, to se pak nedivím, že byl ten den přímo žůžový :)
    Mimochodem, Ty jsi z Prahy nebo okolí? Taky teď začnu operovat v Praze, tak kdybys někdy měla čas a chuť, mohly bychom se taky sejít ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mniško,
      do Prahy jezdím do školy, ale jinak jsem u přítele v Kolíně. Určitě ale není problém se domluvit a sejít se. Moc ráda bych tě osobně poznala :).

      Vymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)