pátek 8. května 2015

Napínavý příběh odehrávající se v Dračích skalách

Název: Narozen o půlnoci
Autor: Lucie Fidlerová
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 311
 
Gabriel se narodil o půlnoci v pátek třináctého. Díky tomu se stává zaklínačem. Jako jediný dokáže přivolávat draky a komunikovat s nimi. Navíc má i nadpřirozenou sílu, léčivé schopnosti a ovládá magii. Gabriel se má stát králem Dračích hor. To se ale nelíbí nynější zástupkyni královny, Melisse. Ta je podlá intrikářka, která se snaží odstranit všechny, kteří by ji mohli o trůn připravit.
V Dračích skalách se najednou začnou dít podivná úmrtí. Všichni tuší, kdo je jejich strůjcem, ale bojí se to vyslovit nahlas. Ale Gabriel a jeho kamarádka Nely vědí, že s tím musí něco dělat, protože jinak jsou všichni v nebezpečí.

Na knihu Narozen o půlnoci jsem byla velmi zvědavá. A když jsem zjistila, že ji napsala autorka ve svých 14 letech, byla jsem ještě zvědavější. Ale kniha mile překvapila.
Hlavními postavami jsou Nely a Gabriel.Oba jsou sirotci. Nely je mladá dívka, která se snaží být neustále lepší než Gabriel. Je ale i velmi milá, soucitná a odvážná. Gabriel je také odvážný, hodný a tak trošku trouba. Občas má pomalejší myšlenkové pochody, ale jako postavu jsem si ho oblíbila. Za to Nely se občas snažila být hrdinkou za každou cenu.

 
Děj byl velmi nepředvídatelný. Rozhodně zde nechyběla překvapení ani záhady. Myslím si, že autorka si lehce libuje v zabíjení. Postavy se na svůj věk chovaly chvílema velmi dětsky, ale to připisuji mladému věku autorky. Jinak jsem ale musela oecint zápletky a tajemství, která se v knize vyskytovala. Bylo to vše hezky promyšlené.
Knížka je napsaná velmi čtivě, brzy jsem jí propadla. Jediné, co mě trošku mrzelo, byl velmi otevřený konec. Kniha mi přišla useknutá před tím nejlepším. Tak doufám, že brzy bude druhý díl.
 
Obálka se mi líbí, skvěle reprezentuje žánr fantasy. Barvy jsou hezky sladěné a celkový vzheld obálky slibuje čtenáři skvělý příběh.
Knížku mohu všem jen doporučit, určitě Vás neurazí. A rozhodně před autorkou skládám poklonu, protože na svůj věk napsala skvělý příběh. Těším se na její další knihu.
Hodnocení: 4/5
Mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment za zaslání recenzního výtisku.

3 komentáře:

  1. Skvělá recenze :D Ta obálka je naprosto dokonalá :D Možná knihu také vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky jsem ráda četla něco, co napsali lidé v mém věku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. O knihe som už počula, veľmi sa mi páči jej názov, znie to tajomne a obálka je tiež vydarená :-) Obsahovo kniha vyzerá dobre, dúfam, že si ju niekedy prečítam, zaujala ma :-) Dobrá recenzia :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)