úterý 28. dubna 2015

Co je největší smůla pro bloggera? Když nemá svůj počítač.

Ahoj!
Tak si představte, že jsem právě teď bez mého notebooku. Mám ho už skoro 6 let a zřejmě byl hodně zaplácaný různými postahovanými soubory atd. Takže je momentálně můj drobeček na vyčištění a já ho budu mít zpět až v neděli nebo až za 14 dní.

Takže mi nezbývá nic jiného, než okupovat Pavlikův počítač. Ještě že teď má Pavlik plné ruce práce s housenkami (už jsem se zmínila, že je to vášnivý chovatel motýlů?) a nevyhání mě odtud :).

Ale nebojte se, ještě dnes musím napsat jednu recenzi, takže minimálně jeden článek do konce týdne ještě přibyde :D. Dobře, teď už vážně - pokusím se Vám napsat ještě pár článků, ale určitě tu teď nemohu být tak aktivní, jak bych chtěla. A to se mi zrovna články kupí! Už mi na stole čekají 4 knihy na zrecenzování. Tak snad na ně brzy budu mít čas (a noťas) aby knížky mohly zaujmout své místo v knihovně :).

Přeji Vám pěkný den! :)

3 komentáře:

  1. Chovatel housenek? To je zajímavý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-) Je moc hezké pozorovat, jak se housenka mění během každého svleku, jak se proměňuje v kuklu a z ní pak vylézá motýl, kterému se brzy napnou jeho nádherná křídla. A pak to napětí, jestli se stihne včas vylíhnout i opačné pohlaví, aby se mohli spářit a naklást vajíčka, tedy zanechat tu po sobě další generaci :-).

      Vymazat
  2. Ja som si dávala čistiť notebook nedávno, takže ťa úplne chápem :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)