sobota 21. března 2015

Hryzalka a Běhal

...aneb tak bychom mohli přejmenovat naše křečky. Charmin je zlatíčko, je hodňoučký a docela mazlivý. A taky šíleně hyperaktivní (vyfotit ostrou fotku je skoro nemožné). Na rozdíl od něj je Sněhurka docela klidná, nechá se vzít na ruku, ale všechno rozcupuje. Víte, co se stane, když jí dáme večer do krabice papírovou trubičku na prolejzání? Přes noc udělá BUM! A ráno je z ní tisíc maličkých kousků. Asi si nechce prolejzat.

Teď nově dostali ručně vyrobené dřevěné domečky. Sněhurka si musela ten svůj trošku upravit - nelíbilo se jí, že všechny hrany jsou tak hladce ohoblované, takže použila své vlastní kreativní zoubky.

Jinak to jsou ale naše miminka. 

Občas je dáváme k sobě, aby se pomalu poznali. Sice to nejde vždycky podle plánu (chvíli jeden prská na druhého a pak se prohodí), ale už dělají pokroky. Určitě nakonec v sobě najdou zalíbení :).

Pár docela ostrých fotek, co se sem tam povedou: 

Charmin:





Sněhurka: 




9 komentářů:

  1. Ti jsou slaďoučcí! :3 Kdyby náhodou měli miminka, určitě je vyfoť, ať se zase pokochám, jako teď! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sněhurka je teda pořádná koule! :D Celkově mi na těch fotkách přijde taková nějaká velká. Ale to možná jen zkreslují fotky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je větší než Charmin :). A je pravda, že teď nám trošku přibrala, takže má ,,dietu" :D

      Vymazat
    2. Jídlo je smyslem jejího života :) kdybychom jí nedávali odměřené dávky krmení, asi by za chvíli praskla. Ale když má náladu, dovede v kolečku metat snad rychleji než Charmin.

      Vymazat
  3. Křečky jsem nikdy neměla, ale jak tak koukám na ty tvé roztomilé chundelaté kuličky, hned bych si jednoho přinesla domů taky :) Jsou úžasně roztomilí, oba!
    S tím ohlodáváním jsou na tom podobně jako moje činčily, ty mají velké estetické cítění a všechny dřevěné věci už si patřičně zkrášlily :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí to přeci být podle jejich vkusu :D my si taky pokoj zdobíme dle sebe :D

      Vymazat
  4. Veľmi pekné fotky, vyzerá ako taká malá chlpatá guľka :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou tak nádherní! Víc takových foteček, víc víc! :) Myslela jsem, že je máte u sebe, nevěděla jsem, že si na sebe teprve zvykají. Určitě se ale spřátelí :).

    Nešlo mi reagovat na následující článek ...co se děje a neděje, tak posílám svůj komentář ještě sem:) --
    Také čtu knížku od Margot Ruis, jaká to je náhoda! :D :) Myslím si, že pracovat by bylo každopádně lepší. Těš se na dlouhé prázdniny, aspoň na rozdíl od mé maličkosti je mít budeš :) Na články se moc těším...především na tvoření, rostlinky a obchůdek! :) Já se mám dobře, ale škola mi leze na mozeček také.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)