čtvrtek 26. března 2015

Co se u mě děje a neděje :).

Přeji hezké ráno všem :)

Dneska mám konečně chvilku klid, abych Vám mohla předpřipravit nějaké články. Poslední dobou jsem v jednom kole. V týdnu mě plně zaměstnává škola (a to ještě nezačalo zkouškové) a v sobotu jezdím na školení. Takže mi zbývá neděle, kdy v 5 hodin odpoledne opět odjíždím k Pavlikovi (přes týden u něj bydlím). Je to děsný, už si potřebuji odpočinout a nemít pořád v hlavě milion věcí, co musím udělat do školy. Často si říkám, že pracovat by bylo snad lepší.

Ale dost stěžování si na nedostatek času :). Ráda bych Vám řekla, co plánuji za články na blogu. Ráda bych začala psát články o rostlinách - takový ,,elektronický herbář". Rostliny mám strašně ráda, takže mi to bude dělat radost :).

Dále chci přidávat sem tam nějaké recepty. Léta ozkoušené a dobré :). A pak návody - např. na výrobu měsíčkové mastičky (kterou si nemohu vynachválit) atd. A celkově návody vybízející k tvoření.

Co se týče mého obchůdku, teď na něj nemám moc čas, ale mám hlavě spoustu plánů. Chtěla bych začít vyrábět látkové obaly na knihy a přívěsky/náušnice/zrcátka s citáty (třeba i z knih atd.). Uvidíme, jak vše dopadne.

Momentálně mám i hodně čtení. Mám rozečtenou Cestu do středu země od J. Verna a Bytosti přírody od M. Ruis. Navíc jsem si včera vyzvedla recenzní výtisk od Metafory. Takže se rozhodně máte na co těšit :).

V dubnu vyjdou knížky, na které se těším - Elita, Šepotání a Spirit animals - Skrytá hrozba. Elitu a Spirit Animals si rozhodně pořídím, u Šepotání si ještě nejsem jistá :).

A jak se daří Vám? :)


2 komentáře:

  1. Také čtu knížku od Margot Ruis, jaká to je náhoda! :D :) Myslím si, že pracovat by bylo každopádně lepší. Těš se na dlouhé prázdniny, aspoň na rozdíl od mé maličkosti je mít budeš :) Na články se moc těším...především na tvoření, rostlinky a obchůdek! :) Já se mám dobře, ale škola mi leze na mozeček také.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám momentálně rozečteného Čapka a Parfém:Příběh vraha. Obojí mě baví, ale nemám moc času. Čtvrtletí útočí. :D
    Budu se na nové články těšit! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)