čtvrtek 18. prosince 2014

Sušenky do soutěže a další věci

Po delší době se Vám hlásím s jiným článkem, než s recenzí. Omlouvám se, poslední dobou toho bylo docela dost.

Minulý týden jsme psali 3 testy na zápočet. Naštěstí je všechny mám, takže jsem zatím šťastná :). Momentální stav tedy je, že mám 5 zápočtů a jednu zkoušku :). Chybí mi ještě 1 zápočet a 3 zkoušky, ale to mě čeká až v lednu. Zkoušky budu dělat z botaniky, zoologie (z té i zápočet) a meteorologie. Nejvíce se bojím meteorologie. Nejlepší bylo, že nám minule náš vyučující řekl, že nejlepší učitel je ten, který studenty inspiruje. A pak nám řekl, že nás všechny na 1. termínu zkoušky vyrazí :D. To nás opravdu inspiroval, hned mám chuť se běžet učit :D.

Ale dost o škole. Mimo té totiž zvládám docela dost dalších věcí. O víkendu jsem oslavila 20. narozeniny, článek se pokusím vydat přes víkend. V ten samý víkend jsme s přítelem pekly sušenky do soutěže u Verunky, které se můžete zúčastnit zde. Vybrali jsme si recept na vanilkovo kakaové sušenky. Pečení jsme si strašně užili, byla to zábava :). A tady je výsledek:


Taky se chystám, že pojedu na Vánoční knižní sraz do Brna. Minulý sraz v Praze mě tak uchvátil a já byla tak nadšená, že bych ráda jela i na ten brněnský :). A doufám, že se mnou pojede i Eamane, kterou docela dlouho přemlouvám (Eamane, prosíííím!). Chystáte se tam někdo z Vás? :).

Dneska jsme s přítelem pekli perníčky ( to mám hodného přítele, že mi tak pomáhá, viďte? :)) podle receptu jeho maminky. Jsou strašně dobré a měkké po upečení, což je naprosto super :). O víkendu snad budu péct kokosky pro tatínka.

Mějte se krásně a užijte si Vánoce! :-) 

Vaše Ailin 

PS: Snad zítra očekávejte recenzi na knihu Rozpolcení od Amandy Hockingové (druhý díl Dědičky).

7 komentářů:

  1. Já jsem dnes také dopsala všechny zápočty, tak uvidím :) ... Ty sušenky vypadají fakt dobře, měla si poslat vzorek :D ....
    K tomu srazu, dost nad tím uvažuji, uvidím, jak mi to vyjde s tou prací :) ... Ráda bych tě viděla a zabloudila s tebou v Brně ♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych Tě ráda viděla :-). A doufám, že bloudit nebudem :-)

      Vymazat
  2. Ty sušenky jsou úžasné! :3 Doufám, že do Brna pojedete obě dvě! Chtěla bych tě vidět znovu, minule jsem neměli moc čas si popovídat, bohužel.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, bavily jsme se skoro jenom v té rychlo seznamce, viď? :) Jestli pojedeme, tak si s Tebou určitě popovídáme víc :-). A já už snad trošku rozumněji, minule jsem byla strašně vyplašená :-)

      Vymazat
  3. Gratuluji k úspěšnému "půlroku" ve škole :). A cukroví není jen nádherně vyfocené (vždy to obdivuji! :)) a krásně vypadající, ale také skvěle chutná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. P.S. Překrásný design! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, sušenky vypadají úžasně, určitě se umístí! :) Jaký nakonec sraz v Brně byl? :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)