pátek 10. října 2014

Rozbalovačka 4

Dnes jsem si na poště byla pro balíček od nakladatelství Fragment. Už jsem se nemohla dočkat, až balíček otevřu, ale taťka byl rychlejší :-D Nemám ráda, když mi někdo otevírá balíček s knihami, ale tentokrát jsem mu to odpustila, protože tam byla  jedna kniha, na kterou se taky moc těší :).

Uhádnete, co jsem si objednala tentokrát?  :)




Jedná se o 4.díl Elyonovy země s názvem Osamělé moře. Poté jsem si objednala Poselství jednorožců od Míšy Burdové (abych si od ní taky konečně něco přečetla) a poslední díl Percyho Jacksona - Poslední z bohů. Tento díl už netrpělivě očekával i můj taťka :).


Vím, že tu teď mám samé rozbalovačky od Fragmentu, ale hned Vám vysvětlím, jak to je. Už několik balíčků jsem rozbalovala a zároveň natáčela, ale nějak mi to video nejde upravit, což mě strašně štve. Vždycky mi to píše, že nemám nainstalovaný kodek, ale já vůbec netuším, co to znamená :-D. Takže už mám asi 5 videí, které jsou ale nepoužitelné. A zrovna minulý týden mi přišel velký balíček s asi 11 knížkama. Až je budu mít všechny doma, tak Vám je alespoň nafotím :).

3 komentáře:

  1. Taky nesnáším, když přijdu domů a mamka mi hlásí, co mi přišlo. :D Když jsem byla v létě dva týdny na Maltě, mamka mi knížky začala dokonce i číst. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Elyonovu krajinu som tipovala, Posolstvo jednorožcov nie, ale o knihe som veľa počula a Percy bude určite super :D

    OdpovědětVymazat
  3. Elyonovu zemi už chci také konečně dočíst, protože jsem četla jen první díl :D .... A Poselství asi číst nebudu, stačí mi Křišťály moci :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)