neděle 19. října 2014

Elyonova země - Osamělé moře

Čtvrtý díl této velkolepé série :).

Název: Elyonova země - Osamělé moře
Autor: Patrick Carman
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 210

Všude tam, kde se oceán setkává se zemí, kde útesy jsou tajemné a skály rozeklané, leží Elyonova země plná magických tajemství.

Alexa a její nejbližší přátelé plují na palubě lodi vstříc dalším dobrodružstvím. Poutavé vyprávění o dvou bratrech, jejichž příběh se odehrál dávno před tím, než se Alexa narodila, jim zpříjemní nebezpečnou plavbu a navíc odhalí důležitá vodítka, která snad pomohou Alexe splnit její nelehké poslání. (oficiální text)


Na tuhle knihu jsem byla poměrně zvědavá, protože v předchozím díle vše jakoby skončilo. A tak mě zajímalo, co za dobrodružství mi tahle kniha přinese. Velmi mě potěšilo, když jsem zjistila, že se dozvím něco z minulosti bratrů Warvoldových.

Celý děj byl velmi neobyčejný. Vypráví ho Roland Warvold na palubě Warwického majáku. Příběh je plný tajemství, záhad a napětí. Dozvíme se, čím vším si museli projít bratři, kterým bylo 10 a 11 let. Jaké nebezpečí museli překonat, kolik krás a divů viděli a hlavně jak moc museli být odvážní. Po celou dobu vyprávění je čtenář stažen do děje a jen těžko se kniha odkládá. Text hezky plyne a hravě utíká stránka po stránce. A na konci vyprávění loď dopluje na místo, které slibuje další nebezpečí. Ale o tom je zase až další díl :).


Série Elyonova země mě okouzlila. Je to takové lehké čtení, ale zároveň je nabité událostmi. Ani jednou jsem se u knihy nenudila. U žádné knihy z dosud přečtených. Líbí se mi, že v příbězích je vždy něco originálního a nečekaného. Nepřipomíná to žádnou jinou knihu, jakou jsem doposud četla. 

Obálka je jako vždy krásná ve své jednoduchosti. Co mě na knize potěšilo, byl počet stan. Tahle knížka je totiž širší, než ty předešlé, což mi udělalo radost :).

Hodnocení: 97%


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)