neděle 6. července 2014

Nová kniha - Svět rostlin

Toto pondělí jsem si objednala knihu Svět rostlin. Abyste tomu rozuměli, u nás v práci jsou jednou za čas knížky, které jsou zlevněné. Ty si pak člověk může zakoupit. Já samozřejmě neodolala, ale rozhodně toho nelituji :).





Vždycky jsem chtěla nějaký atlas rostlin. A když jsem si tenhle prohlídla, zjistila jsem, že je naprosto geniální. Rostliny jsou řazené podle barev květu, což je naprosto vynikající nápad. Tolikrát jsem neznala nějakou květinu a pak jsem samým zoufalstvím zadávala do googlu třeba ,,modrá kytka" a doufala jsem, že někde narazím na fotku mé neznámé rostlinky. S touto knihou všechny tyhle starosti mizí.


Celou knihu doprovází nádherné a přesné nákresy rostlin. V textu o rostlině se pak dozvíme vše potřebné - dobu kvetení, výšku, stanoviště a základní inofrmace o rostlině. Prostě geniální!


Tahle kniha mě opravdu nadchla a jsem moc ráda, že ji mám :-).

6 komentářů:

  1. Je to vydarená a praktická kniha :-) Rozhodne je užitočné mať doma nejaký atlas rastlín, my máme doma minimálne jeden ak nie viac :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych si takovou knihu neobjednala, ale každý podle svých zájmů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, každého zajímá něco jiného :).

      Vymazat
  3. A tos mi ji nemohla predstavit loni, kdyz jsem delala herbar? :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)