středa 25. června 2014

Pod větvemi vrby

Včera jsem byla u naší malé vrbičky. Je to velmi nádherný strom a já bych se s Vámi ráda podělila o krásu, kterou pod svými větvemi skrývá. Taky slyšíte šum listů ve větříku?












7 komentářů:

  1. Mám tyhle mladé vrbičky ráda, ale u nás jich moc není. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás těchto mladých pár je :). A pak taky máme staré vrby u rybníka :).

      Vymazat
  2. Taková maličká, ale moc pěkná. U nás vrb moc není, vím o jedné malé před hřbitovem a ve vesnici jich je pár už starších.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné snímky, jako bych to šumění slyšela...

    Luci dneska mi přišla výhra, krásná záložka s labutěmi. Strašně moc děkuju, už jí mám vloženou v rozečtené knížce.

    Eva Lenská

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsme měli na zahradě vrbu, která vyrostla z pomlázky, byla krásná. Jenže pak se na zahradu nastěhoval poník a bylo po chudince vrbě :D

    Tahle je moc hezká, vrby mám ráda :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)