pátek 13. června 2014

Křídla

Název: Křídla
Autor: Aprilynne Pike
Nakladatelství: Fortuna
Počet stran: 304


Mladá dívka jménem Laurel se s rodiči stěhuje do nového města. Předtím měla Laurel domácí výuku od maminky,ale teď nastupuje na střední školu. Tam poznává chlapce jménem David,který ji představí svým přátelům a pomáhá ji se školou.
Jednoho dne se Laurel udělá na zádech pupínek,který se neustále zvětšuje. Bojí se,že má nádor. Pak se ale jednou ráno probudí a zjistí,že pupínek zmizel a místo něj jí ze zad vyrůstá nádherný květ. Laurel celá vyděšená vše říká Davidovi,který se jí snaží pomáhat.
Laurelini rodiče chtějí prodat jejich minulý dům a když se tam jedou naposledy podívat,setká se Laurel v lese s chlapcem jménem Tamani. Ten je velmi okouzlující. Dozví se od něj,že je florela,něco jako květinová víla.
Jak se Laurel s tímto zjištěním vypořádá? Zvolí si nakonec Davida nebo Tamaniho? A zachrání vílí říši před útokem trollů?




Co se týče postav,mile mě překvapily. Jen mě trošku mrzelo,že je tam obvyklý milostný trojúhelník. Copak nemůže být kniha jen o lásce dvou lidí? Ale teď k postavám:
Laurel mi byla sympatická,všechno zvládala docela dobře. Moc se mi líbil její vztah s rodinou.
David se mi velmi zamlouval. Milý,hodný,milující,spolehlivý a obětující se. Byl takový,jaký by muž měl být.
Tamani je zase naopak vášnivý,ale zárověň i milující a věrný. I on mi byl sympatický.

Knížku jsem přečetla jedním dechem,dá se říct,že jenom za jeden den. Moc se mi líbila,byla velmi čtivá a zajímavá. Moc se mi líbil i originální nápad s Florelami,který autorka v knize použila. Čtení to bylo velmi neobyčejné :).


Celá knížka byla protkaná láskou,jemným napětím a lehkou neobvyklostí. Jsem z ní nadšená,vtáhla mě do děje,ani jsem nevěděla jak :). Zároveň to byla příjemná oddechovka,která mě zbavila všech starostí a naplnila celou moji duši jen svým příběhem :). Proto můžu všem doporučit :).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě velmi potěší. Proto všem moc děkuji! :)